Wednesday, May 21, 2008

जीबन


यो हप्ता एकदम नैरश्यतामा पौडिरहेछु। अझै किनारा फेला पारेको छैन।

एक्कासी कम्मरको पछाडितीर दुखेको कारणले म एकदम छटपटाएर अस्पताल पुगेको थिंए मध्यरातमा। आखीर रहेछ किड्नीको समस्या.......... दुबै किड्नीमा स्टोन, एउटा किड्निले त कामनै नगरिकन बसेको जुन सुन्निएको र अर्को चाँहि ढुङ्गा बोकेर अलि अलि कामगरेर मलाई बँचाइ राखेको त्यसकारणले धन्यबाद त दिनै पर्यो।

तर गुनासो पनि छ... आखिर किनत यति चाँडै मेरो किड्नीमा किन स्टोन भयो? मैले मायाँ गरेकै थिँए। झन किड्नी र हेल्थको लागी भनेर ८ बर्ष अगाडीनै चुरोट, सुर्ति, पानपराग, सुपारि समेत गुमाएँ। अब अल्कोहल कुरा त्यो पनि १० महिना अगाडि नै लात मारिसकेको छु। त्यो भन्दा अगाडि चाँहि यसो बेलुका 2 or 3 पेग Whisky पीउँथें। म बिश्वास गर्दिन कि यतिले नै याति खराब गर्यो भनेर। युरोप मा बसेको बेलामा चाहिं मजाले पीएको थिएं। फर्केर आएपछी त सदाको लागि भनेर छोडेको थिएं, त्यहि ठूलो कामको ऊपहार हो Kidney Stone. अब मलाई बधाइ दिन नबिर्सिनु है यति ठूलो उपहार पाएकोमा

No comments: