Monday, July 7, 2008

अनुभव

यो Switzerland को एउटा गाउं

Switzerland VS Nepal

यो मेरो सानो गाउं लामाटार

युरोप घुमेर आएको पनि १ बर्ष हुन लाग्यो।मलाई त्यहाँको बिबिध सम्झनाले मेरो मानसपटलमा संधै गुंड लगाइ राखेको छ। मलाइ त्यहाको बिबिध दृष्य मध्ये संधै आकर्सण गर्ने त्यहाँको गांउनै हो।
तर आज बिहान उठरे घरको आँगनमा बसेर चिया खाँदा आफ्नै गाँउ दृष्यलेत मेरो मन आफिस जान मननै लागेन भर्खरै झुलकेको घाममा मेरो गाँउ एकदम नै रमाइलो देखियो।आज घरै बसेर गाँउका हरिया पहाड थिर घुमौंकी? अनि मन मननै बिचार गरें ओहो कति राम्रो छ मेरि गाँउ त्यो युरोम को भन्दा के कम? म यो दृष्य को अहिले नै फोटो खिचेर ती मेरा युरोपिन साथिहरुलाई किन नपठाउ।र भन्ने छु ल हेर मेरो आफ्नो गाँउ.....मेरो गाँउ VS तिमीहरुको गाँउ।
अनि आज अफिसको बेजोड काम भएपनि महिले सबै काम लाई थाँती राखेर फोतो Internet मार्फत मेरो सबै युरोपीयन साथिहरुलाई पठाई दिएं।

No comments: